چرا سنگ قبر های به وجود آمده را پاک نکنیم ؟

خوب این حقه زمانی مناسبه که شما در حال پوشینگ یا همون در حال افزایش کاپ هستید . که در این زمان باید از تمامی حقه ها برای بدست آوردن دفاع کمک بگیرید . چون یک دفاع به اندازی ۲-۴ حمله میتونه برای شما ، کاپ رو افزایش بده . پس در ادامه با ما باشید تا ببینم این سنگ قبر ها که از جسد دشمنان قبلی شما به وجود میاد چه کمکی میتونه به شما بکنه .

دفاعی بهتر با سنگ قبر ها

زمانی که شما در حال سرچ برای یافتن یک مپ و حمله هستید مطمئنن دیدن مپی که پر از این سنگ قبر ها هست باعث تحریک شما شده و رسما گول این سنگ ها رو میخورید و اتک رو میدید . اما باید توجه کنید که وجود سنگ قبر دلیلی بر مرده بودن اون مپ و تله های اون مپ نیست و شاید اون شخص هم ایده ی این پست ما رو در نظر گرفته باشه . پس حتما مراقب باشید و از طرفی حتما برای دفاع از این ایده استفاده کنید چون هم باعث میشه بیشتر به شما حمله بشه و هم باعث میشه افراد ضعیف تر برای حمله به شما تحریک بشن و در اخر حمله کننده با حساب اینکه تله های شما نیستن دقت کمتری رو برای اتک به خرج بده . همانطور که در عکس زیر میبینید سنگ قبرها مطمئنن باعث میشه فکر کنن تله ای دیگه در کار نیست .

tombstones

در نظر داشته باشید این سنگ ها با دادن ۲۰ اکسیر و یا ۱ اکسیر سیاه رسما هیج کمکی به شما نمیکنند ، پس لوت حاصل از اون نباید برای شما ارزشی داشته باشه . همچنین باید دقت کنید ، زمانی که میخواهین تولید کننده های اکسیر و طلا خود را خالی کنید دستتون به این سنگ ها نخوره که باعث پاک شدن همه اون ها میشه . پس حتما حتما از این حقه برای زمانی که میخواهین کاپ رو افزایش بدین استفاده کنید.

tombstone-trick-660x327

 

اما مهمترین حقه در این کار اینه که طرف مقابل فکر میکنه کلن کستل شما خالی هست و با خیالی راحت قصد حمله به شما رو پیدا میکنه . اما بعد از ۲۰ ثانیه متوجه میشه چه کلاهی سرش رفته .

پاک نکرن درخت ها و اشیا موجود در بازی 

همانطور که میدونید بعد از آپدیت جدید بازی دیگه درخت ها و پرچم ها و … جلوی حرکت نیروهای دشمن رو نمیگیرند اما این دلیل نمیشه که به درد نخور شده باشند . زمانی که مپ شما پر شده از سنگ قبر ، وجود چندین درخت هم میتونه رقیب رو متقاعد کنه که شما چند وقتیه داخل بازی نشدید و درخت ها رو پاک نکردید .

Trophy-pushing-with-obstacles

در چه لیگ هایی این حقه موثره ؟ 

این کار برای لیگ کریستال به بالا موثر خواهد بود و البته تا یک جایی از لیگ چمپیون . چون از حدود کاپ ۳۴۰۰ دیگه انقدر در حمله حرفه ای شدند که گول این چیز ها رو نخورند . توجه کنید که این کار برای تان هال ۹ و ۱۰ مناسبه و میشه برای تان هال ۸ هم استفاده کرد . اما دوستان زیر تان هال ۸ لازم نیست چون فقط باعث میشه بیشتر به شما حمله بشه .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: